ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ |
---|
Το εργαστήριο Mastering Social Media είναι ένα πρόγραμμα που έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να αναπτύξουν μια ολοκληρωμένη στρατηγική στα Social Media: Facebook, Instagram, Linkedin, Tik tok, X ( Twitter) , You tube & Pinterest. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν πρακτικές γνώσεις και δεξιότητες για την αποτελεσματική αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τις σελίδες που διαχειρίζονται, το μάρκετινγκ και τη δέσμευση ως προς το περιεχόμενο. Μέσω ενός συνδυασμού διαλέξεων και case study οι συμμετέχοντες θα εξερευνήσουν διάφορες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, θα μάθουν τις βέλτιστες πρακτικές για τη δημιουργία και την επιμέλεια περιεχομένου και θα ανακαλύψουν τεχνικές για τη μεγιστοποίηση της εμβέλειας και της δέσμευσης του κοινού τους. |
ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
|
MODULES |
Ενότητα 1: Εισαγωγή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Ενότητα 2: Δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου
Ενότητα 3: Διαφήμιση και προώθηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Ενότητα 4: Ανάλυση και μέτρηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Ενότητα 5: Δεοντολογία και νομικά ζητήματα
|
ΔΙΑΡΚΕΙΑ DIPLOMA |
Η διάρκεια του προγράμματος είναι 8 ώρες |
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ |
Το Future Business School είναι κορυφαίος εκπαιδευτικός φορέας και δραστηριοποιείται στο χώρο της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό από το 2000. Παρέχει ποιοτικά προγράμματα επαγγελματικής εκπαίδευσης που πληρούν τις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας διεθνώς, e-learning Diplomas και Σεμινάρια πιστοποιημένα από κορυφαίους φορείς πιστοποίησης. Δείτε εδώ την παρουσίαση της σχολής μας Τα προγράμματα σπουδών που προσφέρει έχουν δομηθεί και σχεδιαστεί σε συνεργασία με κορυφαίους επαγγελματίας του κλάδου ώστε να πληρούν τις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας διεθνώς και προσαρμόζονται στις νέες τάσεις και συνθήκες του επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Το πρόγραμμα είναι πιστοποιημένο από την ΤÜV AUSTRIA ACADEMY (Hellas)
|
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
Online learning μέσω της πλατφόρμας zoom Εισηγητής: Γεράσιμος Τζαμαρέλος, Ph.D Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος, είναι κάτοχος Διδακτορικού τίτλου σπουδών στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ και Πτυχιούχος στην Επικοινωνία και στην Ψυχολογία του Καταναλωτή. Επιπλέον, έχει εξειδίκευση στην Συμπεριφορά Καταναλωτή, στο Digital Branding και στον τομέα του Personalization Fields in Digital Campaigns. Έχει μεταφράσει νέο πρωτοποριακό βιβλίο που κυκλοφορεί πλέον και στα ελληνικά – το H2H Marketing – των συγγραφέων Philip Kotler– Προγραμματισμένο ΤμήμαE-learningΙδιαίτερο ΜάθημαTailor Made σε επιχειρήσεις |
ΠΑΡΟΧΕΣ |
Προσφέρεται υποστήριξη από το εκπαιδευτικό μας τμήμα, με παροχή οδηγιών, κατευθύνσεων και επίλυση αποριών. |
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΦΟΡΕΙΣ |
|
INTRO VIDEO CLIP ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ |
|